Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Hoe werkt retourneren?

Vraag een retour of terugbetaling aan

Je ontvangt van ons een mail met meer ifnormatie

Ons complete beleid in tekst

Overzicht

Ons beleid voor terugbetalingen en retourzendingen geldt gedurende 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of ruil aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je item ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Retourneren

Om je retourzending te voltooien, hebben we een bon of aankoopbewijs nodig.

Stuur alsjeblieft je aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke terugbetalingen worden toegekend:

  • Elk item dat niet in zijn originele staat is, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn. Dat geldt ook voor alle labels en kaartjes die aan het artikel vastzitten.
  • Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Terugbetalingen

Nadat we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte brengen of je terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.

Als je bent goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt automatisch een creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode binnen een bepaald aantal dagen toegepast.

Late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst opnieuw je bankrekening.

Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt verwerkt.

Neem daarna contact op met je bank. Er zit vaak wat verwerkingstijd tussen voordat een terugbetaling wordt verwerkt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds je terugbetaling niet ontvangen, neem dan contact met ons op via hello@realviking.nl.

Uitverkoopartikelen

Alleen artikelen tegen reguliere prijzen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Ruilen voor andere maat

Uiteraard mag je jouw producten op hygiënische wijze passen. Verwijder kaartjes en labels in principe niet. Kaartjes en labels die het passen in de weg zitten, mogen voorzicht worden verwijderd. En dienen te worden meegestuurd bij het retourneren van het artikel.

We vervangen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je een defect artikel wilt ruilen voor hetzelfde item, stuur ons dan een e-mail op hello@realviking.nl en stuur je artikel naar het retouradres op het retourlabel

Retourzendingen verzenden

Om je product te retourneren, moet je je product sturen naar: De Kaart 6, 5292NA Gemonde

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten zijn niet-terugbetaalbaar. Als je een terugbetaling ontvangt, wordt het bedrag van de retour verzendkosten in mindering gebracht op je terugbetaling.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product je bereikt, variëren.

Als je duurdere items retourneert, kun je overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering af te sluiten. We garanderen niet dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via hello@realviking.nl voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.

Inhoud

X

Wordt nu RealViking TRIBE MEMBER!

15% korting

Bij je eerste bestelling en gratis verzending vanaf €100